Методичне об'єднання класних керівників

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

І. Загальні положення

1. Методичне об’єднання класних керівників — структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

2. Методичне об’єднання класних керівників створюється з числа класних керівників 1 -9 класів.

3. Керівництво роботою методичного об’єднання класних керівників здійснює голова (керівник), а за його відсутності – секретар МО.

4. Загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора з виховної роботи.

5. Уся діяльність Методичного об’єднання класних керівників здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу згідно з Програмою розвитку школи, річним планом роботи та цим Положенням.

 

ІI. Основні завдання методичного об'єднання

1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.

2.Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.

4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.

5. Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.

6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

 

ІІI. Функції методичного об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників:

1. Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класного керівника.

6. Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.

 

ІV. Документація методичного об’єднання класних керівників

1. Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.

2. Список членів методичного об’єднання класних керівників.

3. Річний план роботи методичного об’єднання.

4. Протоколи засідання методичного об’єднання класних керівників.

5. Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.

6. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника».

 

V. Функціональні обов’язки керівника методичного об’єднання класних керівників

Керівник методичного об’єднання класних керівників

1.Відповідає за:

- планування, підготовку, здійснення та аналізу діяльності методичного об’єднання;

- поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;

- своєчасне впорядкування документації щодо роботи об’єднання та проведених заходів.

2. Разом із адміністрацією школи стежить за:

- дотриманням принципів організації виховного процесу;

- виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;

- підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;

- вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.

3. Організовує:

- взаємодію класних керівників – членів м/о між собою та з іншими структурними підрозділами школи;

- відкриті заходи, семінари, конференції тощо;

- вивчення, узагальнення та використання в практиці прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;

консультації з питань виховної роботи.

4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних керівників.

5. Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.

6. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.